2013. március 26., kedd

RecoverX CWM recovery telepítő program

Történt kis "baleset", téglásítottam a mobilomat.
SE Xperia Active-on ROM-ot cseréltem, és a telepített MIUI rom sokadikra elindult, de használhatalan volt az FC-k miatt, nem működött semmi, még a beállítások menü sem.
Sebaj gondoltam CWM-ből visszarakom a gyári mentést. Jött a második meglepetés, CWM-et is hazavágta a telepítés. Mobilról nem tudtam letölteni az X-Parts alkalmazást, amivel újrarakhattam volna CWM-et, ezért más alternatíva után néztem.
Sok keresgélés után találtam meg a RecoverX progit, amivel PC-n kersztül telepíteni lehet CWM recovery-t különböző mobilroka, vagy akár Nexus 7-re is. Támogatja ADB, Fastboot módot, CWM, CWM touch recovery-ket.


Letöltöttem, kicsomagoltam a programot
Bekapcsolt állapotban csatlakoztattam a telefont a PC-hez, szerencsére az USB hibakeresés alapból be volt kapcsolva, mert nem tudtam volna bekapcsolni telefonon.
Telepítettem PC-re ADB driver-eket, majd elindítottam a programot. Kiválasztottam telefon típusát, android verziót, majd next. Progi letöltötte a CWM-et, és telepítette a mobilra. Újraindítás után már működött a CWM, és sikerült a visszaállítás.




Jelenleg ezeket a típusokat támogatja:

Acer A100

Acer A700

Advent Vega


Asus Transformer
Asus Transformer Prime
Asus Transformer Pad Infinity

Commtiva Z71


Dell Streak
Dell Streak 7


Geeksphone One
Geeksphone Zero


Google Galaxy Nexus|GSM
Google Galaxy Nexus|Sprint
Google Galaxy Nexus|Verizon
Google Nexus 10
Google Nexus 7
Google Nexus 7|GSM
Google Nexus 4
Google Nexus One
Google Nexus Q
Google Nexus S
Google Nexus S 4G


HTC Amaze
HTC Click/Tattoo
HTC Desire
HTC Desire|CMDA
HTC Desire HD
HTC Desire S
HTC Droid DNA
HTC Droid Incredible 4G LTE
HTC Eris
HTC EVO 3D
HTC EVO 3D|GSM
HTC EVO LTE
HTC EVO View 4G
HTC EVO
HTC EVO Shift
HTC G1/Dream
HTC G2
HTC HD2
HTC Hero|CMDA
HTC Hero|GSM
HTC Holiday
HTC Incredible|CMDA
HTC Incredible 2
HTC Incredible S
HTC Jetstream
HTC Magic
HTC MyTouch 3G
HTC MyTouch 4G
HTC MyTouch 4G Slide
HTC One S
HTC One X|GSM
HTC Pico
HTC Rezound
HTC Roger Dream
HTC Sensation
HTC Sensation XL
HTC Tattoo
HTC Thunderbolt
HTC Wildfire S
HTC Wildfire S|CMDA


Huawei Ascend
Huawei Ascend 2
Huawei Ascend P1
Huawei Pulse
Huawei Pulse Mini
Huawei U8150 Ideos
Huawei U8160
Huawei U8220/U8230
Huawei U8800

LG P930 / LG Nitro HD|AT-T
LG Connect 4G MS840
LG Lucid VS 840
LG Optimus C LW690
LG Optimus LTE|SKT
LG Optimus SOL / LG MyTouch|T-Mobile
LG Ally
LG Esteeem 4G
LG Ignite
LG Marquee
LG Optimus 2X
LG Optimus 3D
LG Optimus 3DMax
LG Optimus Black
LG Optimus Hub
LG Optimus L3
LG Optimus M+
LG Optimus One
LG Optimus One|Old BB
LG Optimus Pro
LG P350
LG Revolution 4G
LG Spectrum 4G

Micromax A70
Micromax A110

Motorola Atrix 4G
Motorola Backflip
Motorola Cliq XT/Quench
Motorola Cliq
Motorola Droid
Motorola Photon 4G
Motorola Photon Q
Motorola Xoom
Motorola Xoom|Wi-Fi model

Nook Color

Pantech Presto

Samsung Galaxy Ace
Samsung Galaxy Note|AT-T
Samsung Galaxy Note 2|AT-T
Samsung Galaxy Note 2|HSPA+
Samsung Galaxy Note 2|LTE
Samsung Galaxy Note 2|Sprint
Samsung Galaxy Note 2|T-Mobile
Samsung Galaxy Note 2|Verizon
Samsung Galaxy S Blaze 4G
Samsung Galaxy S3|AT-T
Samsung Galaxy S3|Cricket
Samsung Galaxy S3|GT-I9300
Samsung Galaxy S3|MetroPCS
Samsung Galaxy S3|Sprint
Samsung Galaxy S3|T-Mobile
Samsung Galaxy S3|US Cellular
Samsung Galaxy S3|Verizon
Samsung Galaxy S3 Mini
Samsung Galaxy Tab 10.1
Samsung Galaxy Tab 2|GT-P3100
Samsung Galaxy Tab 2|GT-P3110
Samsung Galaxy Tab 2|GT-P3113
Samsung Galaxy Tab 2|GT-P5100
Samsung Galaxy Tab 2|GT-P5110
Samsung Galaxy Tab 2|GT-P5113
Samsung Galaxy Tab 8.9|AT-T
Samsung Prevail 2|Boost Mobile
Samsung Skyrocket
Samsung T-Mobile Galaxy S2

Sony Xperia Ion
Sony Xperia J
Sony Xperia Miro
Sony Xperia P
Sony Xperia S
Sony Xperia Sola
Sony Xperia Tipo
Sony Xperia Tipo Dual
Sony Xperia U

Sony Ericsson Xperia Acro HD
Sony Ericsson Xperia Active
Sony Ericsson Xperia Live with Walkman
Sony Ericsson Xperia Mini
Sony Ericsson Xperia Mini Pro
Sony Ericsson Xperia Arc
Sony Ericsson Xperia Arc S
Sony Ericsson Xperia Neo
Sony Ericsson Xperia Neo V
Sony Ericsson Xperia Play
Sony Ericsson Xperia Pro
Sony Ericsson Xperia Ray
Sony Ericsson Xperia X8
Sony Ericsson Xperia X10 Mini
Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro
Sony Ericsson Xperia X10



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése